Are You A Gripper Or A Grippee?

2016-11-17 22:34:27 by Teqneek

You are either this guy or you know this guy. Although you may not have experienced the same struggle with sexuality that the protagonist of this song experiences. Anyway here's a song about a really shitty roommate who is also subconsciously in love with his roommate/landlord Steve.

Grip up on this y'all, and leave some reviews if you wouldn't mind...

 

http://www.newgrounds.com/audio/listen/712485

 



ALSO- There is big news on the horizon involving 55 Sons. Yo asses won't even believe it.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


TeqneekTeqneek

2016-11-17 22:35:33

GRIP GRIP GRIP LEMME GRIP,
LEMME LEMME GRIP
GRIP GRIP LEMME GRIP,
LEMME LEMME GRIP...


DrainerrDrainerr

2016-11-18 00:11:17

No, I'm a stripper.


BlueAlpha14BlueAlpha14

2016-11-18 01:32:10

t f


RunesofpowerRunesofpower

2016-11-18 13:09:16

Ayyy you still alive swaggin on my money is my favorite song

(Updated ) Teqneek responds:

You heard of Flojay Simpson's lil bruh bruh D. Snuts? He sings the song J.U.M.P., which can be found on my audio page. Annnd... a new D. Snuts song has been recorded and will be released here very soon; just waiting on DJ Shak to hurry up and finish whatever the hell it is that's keeping it from being released. Maybe the world just isn't ready. But yeah... You should check out D. Snuts


RunesofpowerRunesofpower

2016-12-04 18:34:55

I freakin love J.U.M.P and thanks for telling me about D. Snuts will look out for him whenever he's around haha

Teqneek responds:

I am ALWAYS eager to inform folks about D. Snuts.
Lol yeah but anyway the new track is done; just waiting for finishing touches to be put on it.