00:00
00:00
View Profile Teqneek

All 331 Audio Reviews

200 w/ Responses

Hey Rampant, this is very good man- I'm really diggin' the haunting feel to it. Just wanted to stop by and give you some props.

Rampant responds:

Thanks, man; really appreciate it :)

Cheers,
- James

Good flow homie, good luck in the competition.

SonicTragedy responds:

Muchas gracias. Can someone tell me who these fucks are that are fuckin zero-bombing my shit tho? Whatever ppl'z opinion, I know I don't deserve a 2 out of 5 overall. Fcukin hater 13 year old masturbating hairy knuckle motherfucks.

"Then do it agin, cause impersonating lil Wayne is silly,
Ten thousand downloads is still a tenth of a tenth of a mili"

HAHAHAHAHA Nice!

FUCK LIL C.

AxTekk responds:

Hellz yeah, this is where the hypes at :P

This is nice homie. It sounds like something I may want to use as the intro track to my upcoming mixtape- with your permission of course.

B-RadGfromOV responds:

Of course man, I ain't gonna be usin this.

Hahaha you recycle your writtens and pass it off as a freestyle? These are the exact same lyrics you submitted for your battle comp hype track. You pussy.

EmpireMusic responds:

thankkkk you so much brooo God bless!!!

Good hype track man. Your lyrics actually make sense, which is more than I can say for half of these clowns. Good luck in the comp bro.

Obsideo responds:

Thanks man!

And you too, this competition seems especially fun.

Great track man, I listened to it in its entirety, and it's banging throughout. Def downloading this one, peace!

boney-man responds:

thanks!

GotDAMN! Could you bite Lil Weezy's shitty ass style any more? You will get eaten the fuck alive in this competition. And let's see- 21 fans, TEN THOUSAND DOWNLOADS? Get the fuck outta here. Seriously, get the FUCK out of here. Quit rapping, just stop. I'm not usually this harsh, but you are a fucking disgrace to hip hop.

EmpireMusic responds:

lmfaooooo how does it sound like weezy wtf? thats your only excuse ahahahahahahaha and ye bro 10,000 downloads in 1 year just 2 be exact you can check or new post from last year with all the numbers of downloads, you only have 13 ... good job bro, the only negative thing you said was i bited weezy's style? you dont even no weezy's flow or lyrics, please dont judge music if youve only uploaded 1 shitty song,

God Bless Hater :D

This is inspiring. Absolutely breathtaking, as a matter of fact. Bravo friend. Bravo...

Sc0rChP0KnEe responds:

.sknahT

Dope track bro, good luck in the comp man.

NogginmenAnimations responds:

Why thank you. Good luck to you an' all!

Norwegian Death Jazz...

81, Male

Survivor

is for fools

Norfolk, Va

Joined on 2/13/12

Level:
5
Exp Points:
180 / 280
Exp Rank:
210,170
Vote Power:
4.09 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
231,470
Blams:
0
Saves:
4
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
2
Medals:
2
Gear:
5